کسب رتبه نخست ارزیابی مخابرات مناطق کشور توسط مخابرات منطقه سمنان

کسب رتبه نخست ارزیابی مخابرات مناطق کشور توسط مخابرات منطقه سمنان

مخابرات سمنان کسب رتبه نخست ارزیابی مخابرات مناطق کشور

مخابرات منطقه سمنان، در ارزیابی عملکرد شش ماهه اول سال در بین 31 منطقه مخابراتی کل کشور موفق به کسب رتبه نخست گردید.

در نشست هم اندیشی و تقدیر از فعالین عرصه ارتباطات کل کشور که در مخابرات ایران برگزار گردید. استان سمنان رتبه نخست کشوری را بدست آورد.

استانهای لرستان، تهران، اردبیل و آذربایجان شرقی به ترتیب رتبه های دوم تا پنجم را از آن خود کردند.

مهندس شکوری معاون راهبرد و توسعه کسب و کار شرکت مخابرات ایران در این نشست به تشریح اهمیت زیربنایی بخش برنامه ریزی راهبردی پرداخت. وی در خصوص مدل ارزیابی عملکرد مناطق مخابراتی اظهار داشت: درصد مطالبات وصول شده کلی آرپوی خدمات باند پهن و تجاری بررسی نرخ مهاجرت مشتریان و در نهایت تحقق برنامه های دایری در بخش های مختلف از اهم معیارهای ارزیابی است.

بانک اطلاعات و مشاغل که بعنوان پیمانکار مخابرات منطقه سمنان، در زمینه های بروز رسانی اطلاعات 118 و فروش اینترنت فیبر نوری می باشد. به نوبه خود موفقیت مخابرات منطقه سمنان و کسب رتبه اول کشوری را به جناب آقای مهندس دارایی مدیریت محترم مخابرات منطقه سمنان، مهندس شاهجویی معاونت محترم و دکتر قزوینیان مدیریت محترم تجاری مخابرات منطقه سمنان و همچنین سایر دست اندرکاران و همکاران محترم مخابرات تبریک عرض می نماید.

امیدوار هستیم که با تلاش مضاعف و همکاری خستگی ناپذیر دوستان در مخابرات شهرستانهای سمنان، شاهرود، گرمسار، دامغان و سایر شهر های استان روزانه شاهد پیشرفت و ارتقای همه جانبه باشید

جلسه ارزیابی و معرفی مخابرات مناطق کشور در روز دوشنبه 29 آذر ماه 1401 در محل مخابرات ایران برگزار گردید.

 

برچسب ها :

آخرین اخبار

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.